Thursday, 29 December 2011

Semangat Yang Hilang

salam...arini aku na menceritekan satu bende yg sedih bg aku.....
aku ni nampak jer ganas...tapi actually aku sayang gler kat 
binatang....terutamanyer kucing.....
tapi buat mase sebulan ni 3 ekor kucing aku tewas.....

MOLEN

Raje kat dalam umah ni....
kami satu keluarga syg kat dier.....
kalau ta dgr suare dier kat uma mesti ta sah...
setiap pagi mesti dgr suare garau dier ,
tapi skunk ni da tade da......
dier mati......sbb sakit...
sumpah aku rindu suare dier.....
gelagat dier kat uma...
Sumpah Abg rindu Molen

OREN

dier ni makwe si molen...
aku suke panggil dier ..
One Eye Pirate
hahahaha...
aper yg aku suke pcl si oren ni adalah
sikap setia dier...suke duduk kat atas meja depan pintu
n hidung dier yg basah hahaha...
tapi si oren ni mati beberape minggu lepas kematian molen...
mungkin sebab sunyi tade molen...
Oren abang syg bintang

PUTIH

si putih yg ngade2...
kowank tgk gmbar pown kowank tau kan...
dier suke berlari ke sane sini
aku syg kat dier...
tapi malangnyer putih mati kemalangan....
rindu ngan sifat giler dier...

Molen,Oren dan Putih....umah ni sunyi tade kamuu.....rindu ngan gelagat kamuu.....dulu kalau abg blik uma
mesti kamu berlari na jumpe abg....cume molen je pemalas mcm garfiled hahahaha......Abg indu kamuu.....jage diri kamu ekk......tunguu abg kat sane...i love my kucing...

No comments:

Post a Comment