Wednesday 14 December 2011

BINTANG KUWH

SAYANGNYER AKU KAT DIER...

(I LOVE U SO MUCH BINTANG)

dier la penerang hati aku...
dier la yg memberi aku semangat 
dier memberi aku keseronokan
dier memberi aku paham kembali yg bunga bukan hanya sekuntum
dan dier la bunga yg aku ingin menemani hidup aku
UNTUK SELAMANYA..
.........
Atiqah Binti Abdul Hapiz
dier ni gurl yg sweet....
love to hangout with her...
she understand me.....
n aku sayang sgt kat dier
aku suke dgn perangai dier...
suke sgt2
Aku happy sgt2 bersama ngan dier
even sepuluh kali dier tanye kat aku
hanya satu je jawapan aku
"I LOVE YOU"
seriusly aku syg kat dier...
aku tamo ilang dier
aku na dier sentiase bersama aku
aku sanggup wat aper je untok dier
SUmpah AKu Sayang Kat dier...
ya allah ya tuhanku
panjangkan la hubungan aku dgn si dier

p/s-I LOVE U SO MUCH BINTANG SYG!!

No comments:

Post a Comment